پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند
مناسبت ها
Contact Us

نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند

2023-06-20

آخرین اخبار شرکت در مورد نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند

نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند

 

در 20 فوریه 2023، آقای مارتن، نماینده شرکت هلندی در چین، برای بازرسی کارخانه به شرکت ما آمد.مارتن در یک شرکت با فناوری پیشرفته با تمرکز بر توسعه معماری F-PGA و داده های بزرگ مشغول است، محصولات اصلی محصولات لیزری مبتنی بر سخت افزار هستند که عمدتاً در رانندگی خودران استفاده می شوند.فناوری داده های بزرگ عمدتاً در فشرده سازی کارآمد، ذخیره سازی و انتقال ایمن داده ها استفاده می شود و در سال 2020 در توسعه عملیات اکتشاف مریخ ناسا بدون سیستم تعامل انسان و ماشین شرکت کرد.

 

آخرین اخبار شرکت نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند  0

 

شکل 1: مدیر کل Lau فناوری Sky-win که استفاده و چاپ خمیر لحیم کاری را به نمایندگان مهمان معرفی می کند.

 

آخرین اخبار شرکت نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند  1

 

شکل 2: آقای Lau عملکرد YAMAHA YSM2R و YAMAHA YSM10 ما را معرفی کرد، کارایی تولید در محل را مشاهده کرد و نمایش عملیات در محل را انجام داد.

 

آخرین اخبار شرکت نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند  2

شکل 3: آقای Lau عملکرد و استفاده روزانه از تجهیزات بازرسی نوری BGA X-RAY را معرفی کرد.نمایندگان مشتریان هلندی سایت کار پشتیبان SMT (AOI، کارگاه لحیم کاری موج DIP، کشش تست عملکردی، QA، بسته بندی و غیره) را مشاهده می کنند.

 

آخرین اخبار شرکت نمایندگان شرکت هلندی برای بازرسی کارخانه به sky-win آمدند و به همکاری طولانی مدت رسیدند  3

 

طی بازرسی در محل، آقای مارتن مشاهدات، پرس و جوها و سوابق دقیق و دقیقی انجام داد.آقای لیو، مدیر کل فناوری Tandem، عملکرد و کنترل در محل سیستم کنترل کیفیت ISO9001 و IATF16949 شرکت، عملکرد کل مجموعه SMT+DIP+تست عملکرد+فرایند QA، ظرفیت تجهیزات و عملکرد را معرفی کرد. کیفیت کارکنان، مهارت ها و معنویت به مشتری.بازرسی کارخانه در فضایی دوستانه انجام شد.

 

پس از کل بازرسی کارخانه، آقای مارتن به تیم ما تایید مثبت داد و گفت که او مطمئن است که محصولات در شرکت ما تولید می شود و کیفیت آن تضمین شده است و امیدوار است همکاری ما برای مدت طولانی ادامه یابد!

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.