پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)
مناسبت ها
Contact Us

سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)

2023-04-26

آخرین اخبار شرکت در مورد سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)

در 9 آوریل 2023، یازدهمین نمایشگاه الکترونیک چین (CITE2023) با موفقیت در مرکز همایش و نمایشگاه شنژن به پایان رسید.CITE به عنوان یک پلتفرم برتر برای نمایش جدیدترین محصولات و فناوری های صنعت اطلاعات الکترونیکی جهانی، از اولین باری که در سال 2013 در سال 2013 برگزار شد، شاهد یک دوره باشکوه توسعه صنعتی بوده و پس از یازده سال پالایش زمانی، به یکی از شرکت کنندگان تبدیل شده است. در ترویج نوآوری های فناورانه و پره ای که منجر به توسعه صنعتی می شود.

 

آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  0

 

شکل 1: CITE2023، به اینجا رسیدیم!
به عنوان یک تامین کننده PCBA یک مرحله ای که در شنژن تأسیس شده و در شنژن در حال رشد است، همچنین مستقر در شنژن، شرکت فناوری شنژن Sky-win، آموزشی ویبولیتین این افتخار را دارد که از 7 تا 9 آوریل 2023 با بسیاری از دوستان قدیمی و جدید ملاقات کند. صحنه مرکز همایش و نمایشگاه Futian، سالن 1، 1E10.

 

آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  1

 

آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  2آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  3آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  4

 

شکل 2-4: نمایش جزئیات در نمایشگاه

 

آخرین اخبار شرکت سازنده PCbassmebly کلید در دست Sky-win برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه اطلاعات الکترونیک چین (CITE2023)  5

 

شکل 5: عشق بیشتر از دوربین مداربسته!


در محل نمایشگاه، آقای لاو شرکا را به سمت مخاطبان بازدید کننده هدایت کرد و تمرکز فعلی ما را بر روی تامین کننده یک مرحله ای PCBA طراحی شماتیک، توسعه نرم افزار، طرح PCB، مجموعه کاملی از مواد از طرف خرید، SMT + DIP برجسته کرد. تولید، عرضه مستقیم بردها و سایر خدمات OEM/ODM، که توجه گسترده را به خود جلب کرد، و همچنین دوستان جدید زیادی را به دست آورد، و عزم ما را محکم تر کرد: ارائه دهنده خدمات یک مرحله ای PCBA مورد اعتماد شما باشیم.


در نهایت از هم تیمی هایمان به خاطر زحماتشان در کار آماده سازی قبل از نمایش و سایت نمایش بسیار سپاسگزاریم.در عین حال، ما از این شرکت بسیار سپاسگزاریم که به ما این فرصت را داد تا به عنوان بخشی از غرفه داران نمایشگاه کنیم و به درخشان ترین توله سگ در خیابان تبدیل شویم!

 

PS: این شرکت آماده است تا در نمایشگاه وسترن الکترونیک در چنگدو در ماه جولای شرکت کند.

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.