پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد ورود جدید: تجمع PCB الکترونیک با اندازه سوراخ 0.25 میلی متر برای آشکارساز هسته ای
مناسبت ها
Contact Us

ورود جدید: تجمع PCB الکترونیک با اندازه سوراخ 0.25 میلی متر برای آشکارساز هسته ای

2023-10-25

آخرین اخبار شرکت در مورد ورود جدید: تجمع PCB الکترونیک با اندازه سوراخ 0.25 میلی متر برای آشکارساز هسته ای

ورود جدید: تجمع PCB الکترونیک با اندازه سوراخ 0.25 میلی متر برای آشکارساز هسته ای

 

با توجه به حادثه اخیر آب آلوده هسته ای در ژاپن، لازم است یک آشکارساز که می تواند داده های تشعشعات مواد غذایی و لوازم آرایشی وارداتی را کنترل کند، اجرا شود.بنابراین ما یک محصول PCBA جدید برای آشکارسازهای هسته ای توسعه دادیم

 

The Tokyo Electric Power Company held an unscheduled press conference on the discharge of contaminated water from the Fukushima Daiichi nuclear power plant at around 10 am local time (9 am Beijing time) Mondayدر این جلسه، تپکو اعلام کرد که از ساعت یک بعد از ظهر به موقع محلی در همان روز (12:00 امروز به وقت پکن) شروع به تخلیه آب آلوده هسته ای به اقیانوس می کند.

تصمیم دولت ژاپن موجب نگرانی و بحث در سراسر جهان شده است. آب فاضلاب، که پس از حادثه هسته ای فوکوشیما در سال ۲۰۱۱ جمع شده است،حاوی انواع مواد خطرناک استاین تصمیم نه تنها توسط مردم داخلی و خارجی به شدت مورد مخالفت قرار گرفته است،اما همچنین باعث تفکر عمیق و توجه زیادی به صنعت تشخیص تشعشعات هسته ای شد..

 

با پیشرفت علم و فناوری مدرن، تکنولوژی تشخیص تشعشعات هسته ای به طور مداوم بهبود یافته و ارتقا یافته است.و تبدیل به یک بخش مهم از ارزیابی وجود و سطح مواد رادیواکتیو شده استدر حال حاضر، روش های تشخیص تشعشعات هسته ای که معمولاً استفاده می شوند شامل آشکارسازان مواد رادیواکتیو، سنسورهای تشعشعات هسته ای، جدا کننده های نوکلید و غیره است.اين دستگاه ها ميتونن با دقت نوع، مقدار و شدت مواد رادیواکتیو و اطلاعات دیگر، که پشتیبانی فنی قوی برای نظارت ایمنی حفاظت از محیط زیست، مواد غذایی، صنایع پزشکی و دیگر صنایع را فراهم می کند.

 

علاوه بر حادثه تخلیه فاضلاب هسته ای در ژاپن، فناوری تشخیص تشعشعات هسته ای به تدریج در زمینه های بیشتری اعمال شده است.

 

آشکارساز تشعشعات هسته ای تشعشعات بتا تشعشعات گاما تشعشعات ایکس

  1. شناسایی فاضلاب هسته ای
  2. آموزش فیزیک هسته ای: اندازه گیری میزان اشعه ایونی که توسط مواد رادیواکتیو آزاد می شود. آزمایشات برای مطالعه خواص اشعه هسته ای
  3. پزشکی: تشخیص و اندازه گیری وجود اشعه و مواد رادیواکتیو
  4. نظارت بر محیط زیست: نظارت بر محیط زیست برای آلودگی رادیواکتیو، مانند خاک، هوا و آب
  5. اندازه گیری رادیومتریک شخصی: بررسی قرار گرفتن در معرض تشعشعات کارگران در صنایع مرتبط با تشعشعات مانند تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه های تحقیقاتی و نیروگاه های هسته ای
  6. نظارت بر ایمنی: بازرسی پرسنل و محموله برای وجود مواد رادیواکتیو
  7. هشدار: استفاده از پرسنل اورژانس و پرسنل امنیتی، نظارت در زمان واقعی بر تشعشعات مضر

اطلاعات تماس:


تلفن: +86 15899975147
ایمیل: sales@sky-win.com.cn
وب سایت رسمی: www.sky-win.com

 

این فرصت را از دست ندهید که دوباره انقلاب الکترونیک را رهبری کنید! حالا عمل کنید و بیایید آینده ای بهتر را با هم بسازیم!

 

آخرین اخبار شرکت ورود جدید: تجمع PCB الکترونیک با اندازه سوراخ 0.25 میلی متر برای آشکارساز هسته ای  0

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.