پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد نمایشگاه فناوری شنتزین به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند
مناسبت ها
Contact Us

نمایشگاه فناوری شنتزین به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند

2023-11-28

آخرین اخبار شرکت در مورد نمایشگاه فناوری شنتزین به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند

نمایشگاه فناوری پیشرفته شنژن به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند


شنژن، 19 نوامبر 2023- اخیراً، 25مین نمایشگاه بین المللی فناوری های بالا چین (CIFTIS) که یک هفته طول کشید، در شنژن با موفقیت به پایان رسید.به عنوان یک پلتفرم مهم برای نمایش و تجارت دستاوردهای پیشرفته چین، نمایشگاه فناوری بالا نخبگان صنعت و نمایندگان کسب و کار را از سراسر جهان برای شرکت جذب کرده است.


در میان آنها، مشتریان از ایران پس از بازدید از غرفه های مختلف در نمایشگاه فناوری بالا، علاقه زیادی به غرفه ما نشان دادند.آنها درک عمیقی از صفحه مدار و فناوری های مرتبط ما به دست آورده اند، و در مورد برخی از مسائل حرفه ای مشاوره کرده ایم. ما به سوالات مطرح شده توسط مشتری پاسخ های دقیق و رضایت بخش داده ایم،که از رضایت و تمایل به همکاری بیشتر با ما ابراز کردند..
برای درک عمیق تر از ظرفیت تولید و خدمات ما، مشتریان ایرانی بلافاصله پس از نمایشگاه از کارخانه ما بازدید کردند.مدیر لی و تیم ما منجر به مشتریان برای بازدید از کارگاه تولید PCBA ما و آنها را به یک معرفی دقیق به 7 خط تولید PCBA SMT با سرعت بالا شرکت ما، 2 خط تولید DIP و 2 خط آزمایش عملکردی.


در طول بازدید، مشتری به شدت ظرفیت خط تولید ما را به رسمیت شناخت. با توجه به مقدمه، ظرفیت تولید SMT ما به 420000 تراشه در ساعت می رسد،و ظرفیت تولیدی پس از جوشیدن به 54000 تراشه در ساعت می رسدچهره مشتری لبخند رضایت را نشان می داد که نشان می دهد این کار به طور قابل توجهی بهره وری تولید آنها را در بازار محلی بهبود می بخشد.


پس از بازدید، مشتری از کارخانه ما قدردانی کرد و اعتماد به نفس خود را در گام بعدی همکاری ما ابراز کرد، با دیدن چنین خطوط تولید پیشرفته و ظرفیت تولید عالی.آنها به دنبال عمق همکاری در زمینه های بیشتری در آینده هستند و به طور مشترک توسعه هر دو شرکت را ترویج می کنند..


این نمایشگاه فناوری بالا نه تنها به ما یک پلتفرم برای نشان دادن قدرت و تکنولوژی خود را فراهم می کند، بلکه به ما شرکای بالقوه و فرصت های تجاری را نیز می دهد.ما منتظر فرصت های بیشتری در آینده برای برقراری ارتباط و همکاری با مشتریان از سراسر جهان هستیم، و به طور مشترک توسعه صنعت فناوری جهانی را ارتقا دهند.

 

آخرین اخبار شرکت نمایشگاه فناوری شنتزین به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند  0آخرین اخبار شرکت نمایشگاه فناوری شنتزین به تازگی به پایان رسیده است مشتریان ایرانی بلافاصله از آن بازدید می کنند  1

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.