پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد مشتریان روسی از کارگاه تولید PCBA شرکت بازدید کردند و از خط تولید PCBA قدردانی کردند
مناسبت ها
Contact Us

مشتریان روسی از کارگاه تولید PCBA شرکت بازدید کردند و از خط تولید PCBA قدردانی کردند

2023-11-03

آخرین اخبار شرکت در مورد مشتریان روسی از کارگاه تولید PCBA شرکت بازدید کردند و از خط تولید PCBA قدردانی کردند


۱ نوامبر ۲۰۱۳- شرکت فناوری اسکای وین شنژن اخیراً گروهی از مشتریان را از روسیه دریافت کرده است.مشتریان یک بازدید عمیق و درک از کارگاه تولید PCBA شرکت انجام دادند، و از تجهیزات تولید و ظرفیت شرکت بسیار قدردانی کرد.


General Manager Law personally accompanied the customer to visit the PCBA production workshop and introduced the company's advanced PCBA production equipment and efficient production capacity to the customer in detailآقای لیو تأکید کرد که شرکت فناوری تیاندشینگ دارای خط تولید SMT PCBA پیشرو در صنعت است.که این شرکت را در تولید PCBA با کیفیت بالا و دقت بالا قوی می کند..


در طول این بازدید، مشتریان از تجهیزات تولید شرکت، قدرت فنی و محیط کار تمیز و منظم بسیار قدردانی کردند.آنها اظهار داشتند که دیدن قدرت قوی فناوری تیاندهشنگ به آنها اعتماد به نفس در مرحله بعدی همکاری با شرکت را داده است..


از زمان تاسیس، Shenzhen Sky-win Technology Co., Ltd متعهد به ارائه خدمات تولید PCBA با کیفیت بالا به مشتریان است.تیم فنی حرفه ای، و سیستم مدیریت کیفیت سختگیرانه، که باعث می شود فناوری Tiandesheng از شهرت خوبی در صنعت برخوردار باشد.

 

آخرین اخبار شرکت مشتریان روسی از کارگاه تولید PCBA شرکت بازدید کردند و از خط تولید PCBA قدردانی کردند  0


در مورد بازدید یک مشتری روسی، Sky-win Technology اظهار داشت که این یک تأیید از قدرت فنی و ظرفیت تولید شرکت است.و همچنین یک نیروی محرکه برای شرکت برای بهبود مداوم کیفیت خدماتدر آيندهفناوری Tiandesheng همچنان به مفهوم خدمات "محور مشتری" پایبند خواهد بود و خدمات تولید PCBA با کیفیت بالاتر و حرفه ای تر را به مشتریان جهانی ارائه می دهد.


شرکت فناوری اسکای وین شنژنانتظار دارد که با شرکت های داخلی و خارجی بیشتری همکاری کند تا به طور مشترک به رفاه و توسعه صنعت تولید الکترونیک کمک کند..

 

آخرین اخبار شرکت مشتریان روسی از کارگاه تولید PCBA شرکت بازدید کردند و از خط تولید PCBA قدردانی کردند  1

 

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.