پیام فرستادن
اخبار
Home > اخبار > اخبار شرکت در مورد شرکت تکنالوژی اسکای وین شنژن شرکت در 25مین نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته چین در سال 2023 شرکت خواهد کرد.
مناسبت ها
Contact Us

شرکت تکنالوژی اسکای وین شنژن شرکت در 25مین نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته چین در سال 2023 شرکت خواهد کرد.

2023-10-28

آخرین اخبار شرکت در مورد شرکت تکنالوژی اسکای وین شنژن شرکت در 25مین نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته چین در سال 2023 شرکت خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری بالا چین در سال ۲۰۲۳ در راه است، به دیدن ما خوش آمدید.
 

تولید PCBA آسمان برنده در انتظار شما بچه ها است.

 

نام نمايشگر:بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری بالا چین در سال 2023
غرفه شماره :3B20
زمان: از 15 نوامبر 2023 نهبذاریدبر19، 2023
آدرس: مرکز کنوانسیون و نمایشگاه شنژن (فوتیان) ، استان گوانگدونگ، چین

ما منتظر صحبت نزدیک و خوب با شما به زودی هستیم.
ایمیل:"تيفاني"@sky-win.com.cn
شماره تلفن: +86-15899975147 ((همون که WhatsAPP)

 

نوآوری باعث توسعه می شود و خرد آینده را تقویت می کند


مقدمه نمایشگاه فناوری پیشرفته تایید شده توسط شورای دولت، 25مین نمایشگاه فناوری پیشرفته بین المللی چین (به بعد " نمایشگاه فناوری پیشرفته " نامیده می شود) ، که توسط وزارت بازرگانی برگزار می شود.وزارت علوم و فناوری، و دولت مردم شهرداری شنژن ، از 15 تا 19 نوامبر 2023 در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه شنژن برگزار می شود.


نمایشگاه فناوری بالا شامل تجارت دستاوردها، نمایش محصولات، انجمن های سطح بالا، ترویج سرمایه گذاری پروژه و همکاری و مبادلات است.نمایشگاه فناوری بالا به پنجره ای مهم برای باز شدن حوزه فناوری بالا چین به جهان خارج تبدیل شده است.این نمایشگاه به عنوان "نمره یک نمایشگاه علم و فناوری در چین" شناخته می شود. این نمایشگاه یک نمایشگاه نام تجاری با نفوذ در چین و حتی جهان است و یک کارت ویزیت درخشان شنژن است.

 

نمایشگاه های فناوری بالا نقش مهمی در ترویج تجاری سازی دارند.صنعتسازی و بین المللی سازی دستاوردهای فن آوری بالا و ترویج مبادلات اقتصادی و تکنولوژیکی و همکاری بین کشورها و مناطق.

مزایای نمایشگاه فناوری پیشرفته چین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین در حال حاضر بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه علمی و فناوری چین است.و اين نمايشگاهي با نفوذ بين المللي است.


نمایشگاه Hi-Tech منافع خوبی را برای بسیاری از شرکت ها به ارمغان آورده است. بیش از 60 شرکت چند ملیتی از جمله مایکروسافت، IBM، سونی، کوالکام، سامسونگ، اچ پی، زیمنس، توشیبا، اوراکل، ال جی، هیتاچی،و پاناسونیک، در این نمایشگاه چندین بار شرکت کرده اند. تنسنت، هواوی، کینگدی، iFlytek، لیزر هان،و Tongzhou الکترونیک در انتظار تعداد زیادی از شرکت های خصوصی چینی برای رفتن جهانی از اینجا.


نمایشگاه فناوری پیشرفته در مرکز توجه رسانه ها در داخل و خارج از کشور قرار دارد: هر نمایشگاه دارای بیش از 1500 خبرنگار از نزدیک به 200 رسانه داخلی و خارجی است که در پوشش شرکت می کنند.این شامل فقط رسانه های چینی نیست، اما همچنین رسانه های چاپی اصلی و بسیاری از رسانه های آنلاین از خارج از کشور.


نمایشگاه های فناوری بالا دارای روش های تبلیغاتی قدرتمند هستند: برنامه های تبلیغاتی ویژه ای که به ویژه توسط سازمان دهندگان، کنفرانس های مطبوعاتی، نامه های مستقیم و پست های مستقیم تهیه شده است.استفاده کامل از روابط همکاری طولانی مدت با رسانه های داخلی و خارجی در طول سال ها، تا شرکت ها و مشتریان داخلی و خارجی را به طور کامل درگیر کند.

 

درباره ی نمایشگاه تکنولوژی بالا یاد بگیرید.


نمایشگاه Hi-Tech دارای یک گروه مخاطبان با کیفیت بالا است: همیشه در بین مردم در داخل و خارج از کشور محبوب بوده است، با بیش از 500،000 بازدید کننده هر سال.

 

فرصت ها و حاصل

 

  1. نمایشگاه فناوری پیشرفته بسیاری از شرکت های چینی و خارجی، واسطه ها و هزاران سرمایه گذار با نیازهای فناوری را جذب کرده است.و برای دارندگان حق ثبت اختراع و تکنولوژی از سراسر جهان شرکا پیدا خواهد کرد..
  2. نمایشگاه Hi-Tech هر ساله میزبان بیش از 10،000 پروژه فناوری پیشرفته است که به سرمایه گذاران کمک می کند تا حق ثبت اختراع، فناوری های جدید،پروژه ها و تعداد زیادی از فرصت های سرمایه گذاری و همکاری.
  3. نمایشگاه فناوری پیشرفته به تولید کنندگان جهانی محصولات و تجهیزات فناوری پیشرفته کمک می کند تا کانال هایی را برای ورود سریع محصولات خود به بازار چین پیدا کنند.
  4. نمایشگاه فناوری بالا منابع مختلف نوآوری و کارآفرینی را گرد هم می آورد و یک پلتفرم برای کارآفرینان از همه انواع برای نشان دادن،به اشتراک گذاری و برقراری ارتباط از طریق نمایش های راه اندازی پروژه موثر، تطبیق سرمایه، مبادلات فناوری، به اشتراک گذاری تجربه و سایر فعالیت ها.
  5. کنفرانس های مطبوعاتی عالی، انجمن های مختلف، کنفرانس ها،مهمانی های کوکتل و فعالیت های دیگر که توسط سازمان های مختلف در نمایشگاه Hi-Tech برگزار می شود، همه شرکت کنندگان را با اطلاعات و فرصت های تجاری مختلف فراهم می کند..

Send your inquiry directly to us

Privacy Policy China Good Quality مونتاژ PCB کلید در دست Supplier. Copyright © 2023-2024 turnkey-pcbassembly.com . All Rights Reserved.